جلوه ی امروزی

مدل های مانتو و پالتو

جلوه ی امروزی

مدل های مانتو و پالتو

اخرین تکنولوژی های روز

جهان امروز به طور کامل به ربات ها وابسته است تصاویر زیبا از ربات های عجیب و کاربردی که در کارهای روزمره به ما کمک می کنند و با سرعت زیاد در حال شبیه شدن به انسان ها از نظر ظاهر و حتی هوش هستند.در این بخش از سایت تک شو قصد داریم تصاویری جالب از عجیب ترین ربات های جهان را به شما معرفی کنیم...


 

 

کابل USB 3.0

امروز شرکت اینتل با معرفی مشخصات کابل USB 3.0 عضو جدیدی را به این خانواده اضافه کرد. عضو جدید خبر از سرعت و پهنای باند بالاتری می دهد. شاید برای همین باشد که به SuperSpeed شهرت یافته.سرعت انتقال داده در این کابل 10 برابر سرعت در USB 2.0 است.در واقع دانلود و آپلود دیتا در این کابل از دو مسیر کانالی جداگانه صورت میگیرد و همین نکته باعث کاهش ترافیک دیتا در خطوط انتقال خواهد شد. ضخامت این کابل از USB 2.0 کمتر بوده و می تواند در مصرف انرژی صرفه جو تر از دیگر اعضا عمل کند. فعلا پروتکل های ساخت این کابل در حال بررسی ست و قرار است تا اواسط سال 2009 به بازار عرضه شود.

ورود کابل های جدید بسیار مسرت بخش است اما شاید به این زودی ها برای همه ما قابل استفاده نباشند. شاید مجبور شویم دستی به سر و روی کامپیوتر ها و سایر وسایل الکترونیکی موجود در منزلمان بکشیم!

 

پروژکتور جیبی 3M بامدل ببین

فکر می کنید که هنوز جیبتان جایی برای یک گجت دیگر داشته باشد؟ اگر هنوز جا داشته باشد ترجیح می دهید چه چیزی در آن بگذراید؟ اگر گرفتار کنفرانس های روزانه هستید و برای انجام سخنرانی ها و پرزنت های خود با مشکل مواجه اید من یک پروژکتور جیبی پیشنهاد می کنم. چه طور است؟!

امروز کمپانی 3M اولین پروژکتور جیبی خود را با مدلMPRO110 به بازار معرفی کرد. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید آنقدر کوچک است که همانند یک گوشی تلفن همراه در کف دستتان جای میگیرد. این شرکت وعده این پروژکتور جیبی را در
CES2008 به مشتریان داده بود وامروز با کمی تاخیر از محصول خود پرده بر داری کرد. طراحان این شرکت به دنبال فرصتی مناسب برای یک گردهمایی فنی و تخصصی هستند تا بتوانند در آنجابه معرفی و بررسی قابلیت های محصول جدید خود بپردازند. اما از همین حالا می توانید سفارشات خود را ارائه دهید. البته قبلش 359$ آماده کنید!

MPro 110

خبرهایی از نسل دوم iPad

طرفداران اپل می دانند که این شرکت در هیچ نمایشگاهی شرکت نمی کند و حتی نمایشگاه MacWorld را هم ترک کرده و فقط در کنفرانس های خبری خودش، محصولات جدید را معرفی می کند. CES هم از این قاعده مستثنی نیست و در آن خبری از اپل و محصولات اش پیدا نمی کنید. اما اگر خبری از اپل درز نمی کند، دلیل نمی شود ما از نسل بعدی آی پد خبر نداشته باشیم، آی پدی که به زودی معرفی میشود و تا قبل از پایان نیمه اول سال میلادی روانه بازار خواهد شد.
ادامه مطلب


نوکیا با فروش یک میلیون گوشی Lumia 900 جان دوباره گرفت

گوشی های موبایل نوکیا از نظر کیفیت ساخت بسیار قوی هستند و هنوز هم در کشور ما بسیاری از کاربران معتقدند که نوکیا بهترین برند گوشی موبایل است. اما نوکیا در بازار تلفن های هوشمند کمی عقب مانده بود و اکنون قصد دارد این کوتاهی را جبران کند.

این شرکت فنلاندی با عرضه گوشی های سری Lumia توانست خود را در بازار تلفن های هوشمند کمی جلو بیاندازد تا در میان رقبای قدرتمندش حرفی برای گفتن داشته باشند.  Lumia 800 به عنوان یکی از اولین مدل های Lumia، از نظر سخت افزاری قدرتمند است. از نظر نرم افزاری نیزمجهز به سیستم عامل WP7 بوده و طرفداران زیادی دارد. همین دو دلیل کافی هستند تا نظر کاربران علاقمند به فناوری های جدید را به سمت خود جلب کند.

Steve Elop مدیر عامل نوکیا در مورد موفقیت اخیر شرکتش اعلام کرد:

(در جنگ تکنولوژی ها، رقیبان قدرتمندی در حال مبارزه هستند. ما با مشاهده فروش بالای گوشی های Lumia مطمئن شدیم که در این میدان جنگ، حضور پر رنگی داریم و برای پیروزی، نهایت تلاش خود را می کنیم.)

نوکیا اعلام کرده که نقشه های زیادی برای بالا بردن فروش خود و رقابت با رقیبان قدرتمند چون اپل و گوشی های اندرویدی دارد.

لازم به یادآوری است که تا کنون 60,000 نرم افزار برای Windows Phone نوشته شده که 10 هزار عدد از این App ها در 40 روز اخیر تهیه شده اند.  اگر نوکیا با همین روند به فروش خود ادامه دهد می تواند فاصله خود را با آیفون و اندروید کم کند.

منبع: زومیت





این یکی از اخرین تکنولو‍‍‍ژی های روز است که فک کردن به ان ادم رو میترسونه.


.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، یک شرکت نوآور به تازگی یک سه چرخه منحصربه فرد طراحی کرده که فرد راکب آن حتی می‌تواند در میان برف و یخ و یا حتی از روی پله‌ها توسط آن بالا و پایین برود.

گفتنی است، این سه‌چرخه دارای دو چرخ در جلو و یک چرخ در عقب است و چرخ‌دنده‌های قوی برای ایجاد حرکات پیچیده دارد.

برای این سه‌چرخه قیمتی در حدود ۲ هزار و ۵۰۰ دلار توسط سازندگان آن در نظر گرفته شده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، این سه‌چرخه به دلیل ساختار منحصر به فرد طراحی خود توانایی حرکت و جابجایی آسان در سواحل شنی و ماسه‌ای اطراف دریا‌ها را نیز برای راکب خود امکان‌پذیر می‌کند؛ از این سه‌چرخه حتی می‌توان برای دوچرخه‌سواری در مناطق کوهستانی و پرمانع نیز استفاده نمود.

از جمله مزایای این سه‌چرخه قابلیت تنظیم دسته فرمان، صندلی و ارتفاع آن متناسب با قد راکب و همین‌طور پهنای عرض شانهٔ او است که توانایی انجام حرکات دارای انعطاف بیشتر را برای کاربر فراهم می‌نماید.



.

.

.

.

.

.

.

.

.

ه گزارش خبرنگار فناوری‌های نوین باشگاه خبرنگاران؛ شرکت سامسونگ نیز جدیدترین ساعت هوشمند خود را به تازگی رونمایی کرده است. 
.








گفتنی است: این ساعت هوشمند می‌تواند با گوشی‌های هوشمند و همینطور دستگاه‌های دارنده سیستم عامل آندروید ارتباط برقرار نماید. 


بررسی‌ها نشان می‌دهند: این ساعت به کاربر اجازه می‌دهد به برقراری تماس و یا دریافت تماس بپردازند همینطور حتی به ارسال sms نیز بپردازند.

این ساعت هوشمند دارای یک صفحه نمایش 3 اینچی می‌باشد و اجازه دسترسی کامل به اینترنت و کار با نرم‌افزارهای کاربردی را به کاربر می‌دهد. 

از جمله تجهیزات جانبی دیگر این ساعت هوشمند میکروفون، دوربین، GPS و همینطور گام شمار برای سلامت کاربر است. 

این ساعت دارای قیمت تقریبی 239 دلار است. 

شرکت سامسونگ ساخت این ساعت هوشمند را به عنوان یک گام پیشرو و موفق برای رقابت با شرکت apple عنوان نموده است. 

از دیگر تجهیزات منحصر بفرد این ساعت، قابلیت دریافت و ارسال تماس‌های ویدئویی، فناوری wifi، بلوتوث، مقاومت در برابر آب و همینطور چراغ‌های LED‌ است. 

شرکت سامسونگ فروش جهانی موفقی برای این محصول استثنایی پیش‌بینی نموده است. 












منابع:

yjc.ir&&&&tekshow.com

نظرات 1 + ارسال نظر
mohammad یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 18:43

به نظر من عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد