جلوه ی امروزی

مدل های مانتو و پالتو

جلوه ی امروزی

مدل های مانتو و پالتو

اداب لباس پوشیدن در جاهای مهم



اداب لباس پوشیدن برای اقایان در جاهای مهم





لباسی که شما می‌پوشید پر است از علائم و نشانه‌های مخفی؛ نشانه‌هایی که اگر درست انتخاب نشوند باوجود همه شایستگی‌های‌تان در بستن یک قرارداد یا مصاحبه کاری اجازه نمی‌دهند شما موفق باشید!


لباسی که شما می‌پوشید پر است از نشانه‌های مخفی. وقتی در اولین برخورد بلوز و شلوار جین و کفش‌ ورزشی می‌پوشید زبان لباس شما می‌گوید «من آدم بی‌تفاوتی هستم و نتیجه این قرار چندان برای من مهم نیست.» وقتی آشفته و نامرتب لباس می‌پوشید زبان لباس شما می‌گوید «این قرار اهمیتی برای من ندارد و علاقه‌ای هم به فهمیدن حرف‌های شما ندارم»....
 

می‌بینید که لباس‌ها قبل از خودتان شما را به دیگران معرفی می‌کنند! حالا فکر کنید پای یک قرارداد یا مصاحبه کاری در میان باشد. شما برای از دست دادن یک قرارداد یا حتی مصاحبه کاری 2 شرط بیشتر ندارید؛ اول اینکه سابقه کاری مناسبی نداشته باشید و دوم اینکه لباس‌ مناسبی نپوشیده باشید.
 
ادامه مطلب ...

رنگ های روشن از لباس های مختلف برای تابستان




تابستان در تصاحب بنفش

تابستان فصل‌رنگ‌های روشن است، رنگ‌هایی مثل سفید، زرد، نارنجی و... اما خمیرمایه رنگ بنفش از رنگ‌های تیره ‌است از همین روست که این رنگ با همه حس ابهت و تجملی که در خودش دارد، رنگ این فصل نیست. اما کافی است بدانید بایدآن را با چه رنگ‌هایی جور کنید تا همه چیز درست از آب دربیاید.



کمی قرمز، کمی هم آبی البته هر دو، از نوع تیره‌اش می‌شود بنفش. رنگی که تابستانی نیست اما انگار خیال دارد تابستان 92 را به تصاحب خودش در بیاورد. اگر شما هم خیال دارید در این تصاحب شریک باشید، یادتان باشد برای تابستانی‌ کردن این رنگ به یکسری نکات کلیدی‌ احتیاج دارید. ما هم همه این کلیدها را یکجا به دست‌تان می‌‌رسانیم!

 
ادامه مطلب ...